اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

والیبال جام واگنر| نخستین تیم برای حضور در مشخص شد

نخستین تیم برای حضور در مسابقات والیبال جام واگنر اعلام آمادگی کرد.

والیبال جام واگنر| نخستین تیم برای حضور در  مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال لهستان که خود را برای حضور در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو آماده می‌کند در آخرین مرحله آماده‌سازی خود در مسابقات جام واگنر حضور پیدا خواهد کرد. رقابت‌های یادبود هوبرت واگنر هرساله به میزبانی لهستان برگزار می‌شود و 3 تیم به همراه میزبان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هجدهمین دوره رقابت‌های جام واگنر از 9 تا 11 ژوئیه در کراکوف برگزار خواهد شد و پس از آن تیم ملی لهستان راهی مسابقات المپیک خواهد شد. تیم ملی والیبال آرژانتین به عنوان نخستین تیم برای حضور در مسابقات جام واگنر اعلام آمادگی کرد. این تیم تاکنون تنها یک بار در سال 2012 در این مسابقات حضور پیدا کرده و مقام سوم را کسب کرده است.

این بازی‌های آخرین مرحله آماده‌سازی عقاب‌ها برای حضور در المپیک خواهد بود. لهستان در المپیک 2020 در گروه اول با تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، ایران و ونزوئلا همگروه است و آرژانتین هم در گروم دوم با تیم‌های برزیل، آمریکا، روسیه، فرانسه و تونس رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول